Noul Audi Q8

Noua infatisare a familiei Q:

Noul Audi Q8

Noul Audi Q8

Audi Q8 imbina eleganţa specifica modelelor coupé de lux cu versatilitatea practica a SUV-urilor de talie mare. Dinamic, extrem de eficient si foarte confortabil - Audi Q8 iese in evidenta printr-un design expresiv, interior elegant de dimensiuni generoase, conectivitate ampla, ecrane tactile si navigatie de ultima ora - noul Audi Q8 combina tot ceea ce reprezinta marca. Perfect pentru deplasarea pe orice fel de teren, oricat de dificil.

Audi Q8 este Audi la superlativ

Versatil, sportiv, elegant, graţie dimensiunilor şi a modului de organizare a spaţiului - cu o lungime de 4,99 metri, o latime de 2,00 metri si 1,71 metri inaltime si un ampatament de aproape 3,00 metri. Interiorul este extrem de spatios. In spate este montat un sistem cu trei scaune care, optional, poate fi ajustat longitudinal. Cu spatarele rabatate, portbagajul de sub hayonul cu actionare electrica are o capacitate de 1.755 de litri.

Interior premium

Elementul central este afisajul tactil MMI touch response. Datorita designului sau special, se transforma intr-o suprafata neagra unitara cand nu este activ. Toate elementele sunt imbinate logic, de la fanta ingusta a ventilatiei, la consola lata, de pe tunelul central, pe care este montat levierul transmisiei tiptronic. Printre dotarile optionale se numara scaunele profilate cu functie de masaj si cu ventilatie, sistemul automat de climatizare si pachetul pentru calitatea aerului, pentru un confort sporit.

Propulsie eficienta

Toate sistemele de propulsie sunt extrem de eficiente datorita noii tehnologii micro-hybrid (MHEV). Sistemul electric principal de 48 de volti incorporeaza doua module tehnice importante: o baterie litiu-ion si un alternator cu curea. La franare, sistemul poate recupera pana la 12 kw. Aceasta energie este stocata inapoi in baterie. Tehnologia MHEV permite etape lungi de rulare libera, la care motorul este dezactivat, iar sistemul start-stop poate sa intervina inca de la 22 km/h.

Mai multa siguranta

Fie ca este vorba de parcare, rularea in oras sau pe distante lungi - Audi Q8 sprijina soferul in multe situatii. Aici intervin, printre altele, asistentul adaptiv de conducere, asistentul de eficienta, asistentul pentru intersectii, functia de avertizare la schimbarea benzii de rulare, avertizarea pentru borduri si camerele video de 360 de grade. In spatele tuturor acestor caracteristici se afla unitatea centrala de control a sistemului de asistenta a soferului. Acesta calculeaza permanent o imagine diferentiata a mediului si gestioneaza astfel sistemele de asistenta. In functie de nivelul de echipare, datele sunt obtinute pornind de la cinci senzori radar, sase camere, douasprezece senzori ultrasonici si de la scanerul laser. La inceputul anului 2019 vor fi, de asemenea, disponibili si asistenti extrem de inovatori, cum ar fi Audi Remote Park si pilotul pentru garaj.

Audi este quattro, iar quattro este Audi

Contururile profilate si suprafetele tensionate atletic ofera impresia de forta, rafinament si sugereaza caracteristicile dinamice speciale ale tractiunii integrale permanente.

In mod uzual, diferentialul blocabil central pur mecanic transfera cuplul la puntea din fata si la cea din spate in raport 40:60. Cand este necesar, sistemul transfera cea mai mare parte a cuplului catre puntea care are tractiunea mai buna. Plusul de 254 de milimetri adaugat la garda la sol, consolele scurte si asistentul pentru coborarea pantelor ii permit noului Audi Q8 sa fie perfect pentru drumurile care nu sunt asfaltate.

Spoilerul, evazarile pasajelor rotilor, bandourile de decor de pe usi si difuzorul sunt finisate intr-o culoarea contrastanta, accentuand aspectul off-road al masinii.



DasWeltAuto